Beoordelingen van Eddy's Sushi Venlo

Recente recensies

5.0
Milou Moors
20 juni 2024

Super lekker. Bij de veggie tsunamiroll was wel de zoete aardappelchips vergeten, maar verder helemaal top en fijn dat jullie zo rekening hebben gehouden met onze allergiën, dankjewel!

Ramon Fortier
18 juni 2024

Blijft altijd lekker 🥰👍🏻

Monique Verhaegh
18 juni 2024

de wakama salade was niet afgewerkt jammer.. de mayonaise geeft altijd net dat extraatje en de xl rol was niet afgewerkt met de zoete aardappel Chips… dus allemaal n beetje jammer.. maargoed de smaak was verder prima maar probeer datgene te verkopen wat er staat en zo de kwaliteit en tevredenheid te behouden..

Carine Rood
17 juni 2024

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gertie
16 juni 2024

Perfect

Maartje
16 juni 2024

Heerlijk verse sushi. Snelle bezorging en goede presentatie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N. verstappen
16 juni 2024

Sushi gereserveerd tussen 18.00-19.00 uur. Werd rond 18.40 netjes gebeld dat de chauffeur verwachte 10 minuten later te zijn. Jammer dat het uiteindelijk 55 minuten later was. Sushi was weer goed. Niks mis mee.

Evelien
16 juni 2024

Heel lekker, alleen vandaag droge kip in de sushi

Leijsten
15 juni 2024

Het was weer zoals altijd super lekker!

Tessa
13 juni 2024
Monique
10 juni 2024
rene
9 juni 2024

het smaakte een beetje oud .. alsof het al langer heeft gelegen ! niet gewend van edje sushi normaal is t altijd top

Stevie Haazen
8 juni 2024

We hebben weer genoten, heerlijk

Geerlings
6 juni 2024

Was lekker maar toch duidelijk minder dan dat we gewend zijn van eddy's. Bestelling was 20min te laat maar was netjes optijd telefonisch doorgegeven dus geen probleem mee.

Ellen Bongers
3 juni 2024

Ik vond de kip droog smaken. Dit heb ik eerder nog niet gehad bij een bestelling van Eddy's! De chauffeur was over een bult gereden dus de sushi was een beetje geschud, maar dat kan gebeuren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne Jacobs
2 juni 2024

Het was gewoon goed en super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

SF
2 juni 2024
Jacquelien
1 juni 2024

Fijn dat het deze keer weer goed eten was, stevige rollen, netjes geserveerd EN de bezorging volgens afspraak! Top

Daan
31 mei 2024
Sebnem Köksal
30 mei 2024

De sushi’s waren weer héérlijk. Echt van topkwaliteit. Ze waren met liefde gemaakt; dat was wel te proeven. Bovendien last minute besteld (terwijl ik al verging van de honger) en als ik dan vraag of ze eerder willen bezorgen omdat ik honger heb, dan doen ze dat! Bedankt alweer.

Ellis Lebens
29 mei 2024
Karin Bloemers
29 mei 2024

Zo door gaan als u t nu doet top

Saskia
26 mei 2024
Debby Waisapy
26 mei 2024

Zoals ik gewend ben van Eddy’s Sushi weer overheerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bjorn
26 mei 2024

Echt super lekker. Nu een keer als lunch. Top

Hellen
26 mei 2024

Altijd heerlijke, bijzondere en verse sushi en sashimi. Groeten van de Amsterdammers! We blijven komen… ♥️

Familie Venlo
25 mei 2024

Beste sushi in de omgeving van Venlo!! lekkere combi’s, knetter vers!

Bert lamboo
25 mei 2024

Deze top ondernemer verdient een grote pluim zo lekker eten top zaak

Vossen
24 mei 2024

Een mooi verzorgde box. Echter vonden we de Dragon roll wat droog.

Miriam
23 mei 2024

Superlekkere sushi en fatsoenlijke hoeveelheid. Toppie! 😀 We bestellen gauw weer.

Marcel
21 mei 2024

De soyasaus en toebehoren is karig 4 soya en 1 wasabi op 5 rollen Sushi

Tom
20 mei 2024

Perfect!

Maaike
20 mei 2024
E. Driessen
20 mei 2024
Waaijenberg
19 mei 2024

Weer overheerlijk als altijd! De beste!

Wilma Hekking
19 mei 2024

De pinksterbox was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
18 mei 2024
Ingrid Gruiters
18 mei 2024

Bezorger: vriendelijk, goede service. Chapeau voor hem!!!

Hanneke
18 mei 2024

Helaas was de bezorger 20 minuten te laat. De kwaliteit was wel weer erg goed. Jammer wel dat de bestelling niet helemaal klopte. Ik had sushi met kip erbij zitten, terwijl ik alleen garnaal had besteld.

Geerlings
17 mei 2024

Wederom zeer lekker gegeten. Dit keer eens opgehaald ipv bezorgen. Stond netjes klaar bij aankomst!

Gwen
16 mei 2024

2 Pokébowls, de rijst was heel stug & plakkerig. Verder was de topping goed.

Hensberg
13 mei 2024

Uitstekende kwaliteit

Mien van Gent
13 mei 2024

Een klapper op mijn eerste moederdag, heerlijk verwend met een lekker luckybox en tonijnrol van Eddy Sushi. Het was weer heerlijk! zoals altijd eigenlijk😋

Wilco
13 mei 2024
Patricia Willems
12 mei 2024

10 punten heerlijke Sushi

Jessie
12 mei 2024

Heerlijk. Goed verzorgd weer!

Arie Claessen
11 mei 2024

Goed verzorgd en het was heerlijk.

Judith
11 mei 2024
Wendy
11 mei 2024

heerlijk

Coenen
10 mei 2024
Ellen storer
9 mei 2024

Kids box miste al voor de tweede keer een snoepzakje. Hier nog voor gebeld alleen konden nu niks betekenen wat ik erg jammer vond.

Richard
8 mei 2024

Deze keer weer eens sushi. Smakelijk gegeten

Adrie en Yolanda
5 mei 2024

Mooi op tijd en nog veel belangrijker het was heerlijk en mooi verzorgd.

Janissen
5 mei 2024

Sommige stukjes sushi waren erg groot gesneden. Verkeerde bestelling geleverd dit was wel even jammer omdat dit de 2e keer was maar goed opgelost.

Saskia
5 mei 2024

Zoals altijd heerlijke sushi. Maar we kregen Edamame ipv Wakame, helaas ;)

Claudia
4 mei 2024
Kim
3 mei 2024

Top bezorging en heerlijke sushi!

Diane Bast
1 mei 2024

Heerlijk eten en prima bezorgservice, we bestellen graag bij jullie :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maud
30 april 2024

Door de bezorgtijdsvakken hebben wij erg lang op onze bestelling moeten wachten, 16.33 besteld, de bestelling was er om 18.58, dit is bijna 2.5 uur! Ik had hier telefonisch contact over opgenomen, waarin mij uitgelegd werd dat de chauffeur eerst naar Reuver, Tegelen en overige dorpen moest rijden. Dit was ook te merken aan de kwaliteit dat het eten een uur in de auto ligt. Kortom was het een tegenvaller.

Ann Marie
30 april 2024

Delivery was timely and delivery man was very friendly. Portion size was larger than expected and both the sushi and poke bowl tasted delicious!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska Cuijpers
29 april 2024

De viskoekjes waren erg hard gebakken dit keer. Dit zijn we niet gewend. Hierdoor waren ze niet lekker. De rest van de sushi was prima, zoals altijd!

Leon
29 april 2024

Heerlijk potje pokebowl 🥳🥳

Eefje Jacobs-Timmermans
28 april 2024

Een rol lag helemaal door elkaar en sommige stukjes waren helemaal uit elkaar gevallen… jammer, niet gewend van jullie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Havens
28 april 2024
Sylvia Aken van
28 april 2024

Willems Borrel Plateau Viel heel erg tegen. Was heel droog. Koude gefrituurde kaas sticks waren taai en sushi was droog. Spareribs waren heel lekker. Bezorging keurig op tijd

Michał
27 april 2024

Top service . Was leeeekkkkeeeer 😋

Lilian Peeters Bongers
27 april 2024
Denise
27 april 2024

Bezoring volgens aangegeven tijdstip. Heerlijk gegeten super!

Bennie
23 april 2024

Was weer lekker. Niet meer zo’n grote rollen als vroeger helaas :) En één zakje wasabi op 40€ sushi is te weinig!

Marielle
23 april 2024

De sushi was weer overheerlijk!

MM
22 april 2024

Eerder altijd lovend, maar ik vind de kwaliteit steeds meer omlaag gaan. Eerder was de poke bowl goed gevuld, maar dit wordt steeds minder. En gisteren waren de kipstukjes heel klein en hard doorbakken. Eerder al bestellingen niet compleet, garnalen snotterig en carpaccio grijs. Als ik bel krijg ik wel iets nieuws of korting maar ik wil gewoon weer de kwaliteit die ik gewend ben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
22 april 2024

Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen Engels
20 april 2024
Hedi
20 april 2024
Erik Egas
19 april 2024

Heerlijke sushi, enthousiaste en vriendelijke levering. Extra soja/wasabi? Geen probleem!

Debby Waisapy
18 april 2024

Het was weer overheerlijk! Ik ben niet anders gewend van Eddy’s Sushi! 👌🏽

Divino
18 april 2024

Heerlijk en nog altijd de aller lekkerste sushi. We hebben weer heerlijk genoten.

A Dewitte
18 april 2024
Janssen
17 april 2024
Simone
17 april 2024

Heerlijk!

Roland
15 april 2024

Super snelle nalevering van vergeten product. Vriendelijke bezorger en overheerlijke sushi

Schreven Patrick
14 april 2024
Liz D
12 april 2024

Heerlijke verse sushi. Zeker de moeite waard om een stukje voor te rijden.

Maud
8 april 2024

Eten is altijd heerlijk, niks om op aan te merken. Maar de bezorging… als je een tijdslot aan klikt dan verwacht ik ook dat mijn eten in dat uur komt. Het is nu al een paar keer gebeurd dat ik moest bellen omdat mn eten er nogsteeds niet was na dat uur. Gisteren had ik mijn eten een half uur later pas. Vind de bezorging service dus echt heeeel slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
8 april 2024

Eten was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacquelien
7 april 2024

Zorg dat de bezorgtijden kloppen. Groot verschil in sushirol met kip en garnaal, in grootte en "vastigheid."

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
7 april 2024

De sushi was weer heerlijk. Jammer dat de stukjes wel steeds kleiner worden. Ook worden de stokjes en soja los geleverd en niet meer in zakje.(zag er stuk netter uit )

Anoniem
7 april 2024

De kwaliteit van de sushi was niet zoals gewend. Veel rijst, weinig vulling en toppings. De sushi leek niet vers te zijn, de garnale waren niet knapperig maar zompig. Normaal altijd zeer tevreden.

Roel
6 april 2024
Audrey Wanten
6 april 2024

Helaas 15 minuten na het tijdsblok bezorgd zonder enig excuus. Weinig sushi voor veel geld. Ik ben beter gewend van @eddysushi.nl.

Verstappen
5 april 2024

Was al tijdje geleden dat we besteld hadden, smaakte prima maar we hebben wel eens beter gehad! Bezorging was wel top!

Sandra
5 april 2024

Hemels!!

Pieter
5 april 2024

De sushi was heerlijk maar op site staat bezorging in 1 uur blokken we waren al 2 uur aan het wachten wou al naar andere eettent gaan mag wat beter dit

Monique Verhaegh
3 april 2024

Probeer de kwaliteit hoog te houden. Helaas de Wakame salade niet afgetopt dus gewoon in t bakje zonder iets en de durum rol erg karig en klein… de sushi koekjes weinig saus voorheen overgoten maargoed al met al hou ik zeker van jullie sushi maar probeer erop te letten. Mensen betalen er toch best wat voor dan wil je ook dat t goed is

Sven
3 april 2024

Dit keer had de bestelling wat te wensen over. Zo zaten er geen stokjes bij de bestelling. En twee zakjes wasabi op een ruime bestelling is wat weinig. Tevens lag de sushi wat rommelig in de bakjes. Had er alles schijn van dat de bezorger haast heeft gehad. Al met al niet zoals we gebruikelijk gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick van Mierlo
2 april 2024

Altijd lekker. Goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

Cynthia
1 april 2024

We hadden 4 grote rollen en maar 2 zakjes sojasaus erbij. Dat is wel erg weinig. We hadden thuis niets meer dus dat viel ff tegen.

Conny
1 april 2024
Lin
1 april 2024

Zoals altijd was het goed verzorgd. Echter was de poke bowl zo pittig dat hij niet lekker was. Erg jammer.. Normaal altijd heel tevreden.

Wilvan derSande
31 maart 2024

Was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.